H&Mעל תשלחני ל

אין ספק ששיתופי פעולה בין מעצבים גדולים ומותגים הם מבורכים והרווח הוא כולו של קהל הפשיוניסטות ופשיוניסטים. אני רואה רק בעיה אחת: ברגע שמישהו מנסה למכור לי את הרצון להיות כמו מילה יבוביץ- לא משנה כמה היא מהממת ומיוחדת, זה הופך את כל העיניין לקיץ’ אחד גדול. להזכירכם, אחת ההגדרות של קיץ’ היא “משהו שהוצא מן הקונטקסט”. הקונטקסט (הקשר-בעברית תקנית 🙂 היה הסטייל ושיק הנערי והגרובי שכל כך אופייני לאיסבל מראן. גם מילה היא ללא ספק אחת שיש לה כזה, וכל שאר העולם יצטרך לעבוד קשה כדי להשיג את הסטייל, את השיק ואת הגרוב המיוחד של מילה ושל המעצבת שלה! אין כאן קיצורי דרך- ולא יהיו: סטייל הוא משהו שמוקרן מבפנים החוצה, לא ניתן לקנות אותו, אבל ניתן בהחלט להוועץ באלה שמכירים את הטמפרמנט שלכם ובעיקר אלה שמאחלים לכם טוב- ולא להראות כמו מילה או כמו בר (כי זה פשוט לא יקרה!)
הינה דוגמה קטנה, לכל אוהבי מכנס “פס הגנרלים” שבינינו (קודם כל -אני איתכם! זוהי אחת ההמצאות הנוחות והמחמיאות שיש! בגלל הפוטנציאל לגמישות יתרה של המכנס והודות לקו האנכי שמחמיא כמעט לכל מבנה גוף
19
18
16
המכנס הזה, אגב , מקולקציית הקייץ שעבר
http://market.marmelada.co.il/products/45787
מובן שכל העולם כבר רוכב על הטרנד הזה של שנות ה-80 (שמקורו בכלל במיחזור של דנים ישן ופתרונות להרחיב בגדים למידה גדולה יותר 🙂
https://www.google.co.il/search?q=isabel+marant+for+h%26m&hl=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=okWDUo7IDu314QS9nIHQAg&ved=0CEUQsAQ&biw=1260&bih=869#facrc=_&imgdii=_&imgrc=TrvtklApftiM2M%3A%3BEfJJaQat0mqNXM%3Bhttp%253A%252F%252Fcloud4.collegefashion.net%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F06%252Fisabel-marant-hm.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.collegefashion.net%252Ffashion-news%252Fisabel-marant-for-hm%252F%3B495%3B435
האם המכנס עושה את העבודה? תחליטי, הקריטריונים לבחירה הם שלך!

אלה שמכירים את ההיסטוריה של האופנה אומרים שמאז שברברה חולניצקי פתחה את הבוטיק המפורסם שלה “ביבה” עולם האופנה השתנה: מעצבים כבר לא שאפו ליצור פריטים מדהימים אלה להכתיב סגנון לבוש. אפשר כמובן להתווכח על הפרטים הקטנים של התפנית הזאת, אבל התהליך הוביל אותנו בהדרגה אל ההיפך מן הכוונה המקורית: רבות הבנות היפות והמהממות שחוששות לרכוש וללבוש משהו בעל אופי, קצת שונה מהקונסנזוס, ובמקום זה קונים דברים חד-פעמיים, כאלה שלא חבל להתחרט ולזרוק אחרי פעם או פעמיים.
ושלא תבינו אותי לא נכון: יש פריטים שווים ברשתות, החוכמה היא למצוא אותם! מבלי להתפתות לשפע, למחיר, או לעובדה שמילה נראית בזה מעלה : זו לא חוכמה, הרי היא וגם בר יראו מעולה אפילו בבייסיק של פוקס 🙂
ולסיום: על פי
לואיסה סמית (Louisa Smith)
ועוד חזאי טרנדים מכובדים נוספים, עתיד האופנה טמון דווקא במציאת הטאץ’ הייחודי, חברות גדולות כבר עובדות על זה, והבאת המעצבים ליצירת קולקציות קפסולה היא חלק מהתהליך , ויש לקוות שההיבטים השליים עד כה הם רק חבלי לידה, ובעתיד נזכה לרכוש פריט שיותאם במיחד לאופי ולטמפרמנט, וגם למצב הרוח! יש אור בחלון הראוה
15

תודות מיחדות לצלם מיכאל פיש,
סטיילינג: אנה קרפונוב,
איפור: מיכל בלילוס,
שיער: יוסי נחמיאס,
והדוגמנית ההורסת אירנה בוריסנקו

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About bcfashion

I am a Theatre-educated Fashion designer.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s